IN POINT CPM Sp. z o.o. jest polską firmą konsultingową działającą w Europie Centralnej. Naszym Klientom świadczymy usługi w obszarach

  • Business Intelligence
  • Enterprise Budgeting, Planning & Forecasting
  • Financial Consolidation
  • Disclosure Management
  • Predictive Analytics
  • Enterprise Resource Planning
  • Project Mangement

Dostarczamy klientom optymalne i innowacyjne rozwiązania informatyczne, dlatego strategicznie współpracujemy z firmą IBM oraz Microsoft. Nasi konsultanci łączą doświadczenie biznesowe i merytoryczne z najlepszą, dostępną technologią, dzięki temu proces wdrożenia przebiega sprawnie a klient otrzymuje nowoczesne rozwiązanie zgodne z wymaganiami biznesowymi. Nie jesteśmy wyłącznie grupą informatyków, poza wieloletnim doświadczeniem we wdrażanych technologiach, konsultanci posiadają doświadczenie w pracy w działach kontrolingu, księgowości, marketingu a także sprzedaży.

Nasze kompetencje potwierdzone są przede wszystkim referencjami zadowolonych klientów ale również certyfikatami technicznymi od IBM oraz Microsoft, certyfikatami zarządzania projektami (Prince2), rachunkowości zarządczej (ACCA, CIMA).  Połączenie tych kompetencji jest istonym czynnikiem zakończenia wdrożenia sukcesem i zadowoleniem dla obu stron.

Portfolio naszych usług obejmuje:

  • Doradztwo projektowe,
  • Audyt IT,
  • Wdrożenia,
  • Wsparcie powdrożeniowe,
  • Szkolenia, 
  • Outsourcing.

Zrozumienie potrzeb biznesowych naszych klientów oraz dostosowanie oferowanych rozwiązań pozwala nam oferować zintegrowany system, który zaprojektowano tak, by ułatwiać współpracę w organizacji i adaptację do nowoczesnego, dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego. Dzięki temu przekształcamy dane w użyteczne i wartościowe informacje dostarczane na czas i do właściwych osób.

W każdym realizowanym przez nas projekcie zaczynamy od zrozumienia modelu biznesowego i potrzeb klienta. Stawiamy na otwarą komunikację i partnerską wpółpracę. Wybieramy metodykę wdrożenia dopasowaną do specyfiki projektu i środowiska biznesowego i już od pierwszych dni projektu budujemy kompetencje techniczne po stronie zespołu wdrożeniowego klienta w postaci szkoleń wprowadzających z elementami warsztatów.